Hledaný výraz musí mít více jak 2 znaky.
Výhody použití:
- Možnost vytvoření střechovitého profilu bez přidání nového materiálu
- Trvalé odstranění výtluků
- Povrchová vrstva cesty je odolnější proti obrusu
- Postup je ekologický: mohou se recyklovat kameny ze skal, staré povrchy, stavební odpad, asfaltové povrchy – a to přímo na místě.
Metoda obnovy komunálních a lesních cest systémem GUTZWILLER je až o 30 % levnější oproti klasickým postupům. Rozrytím a předrcením kameniva se dosáhne lepšího promíchání materiálu.
Postup realizace
Hlavním bodem při opravě cesty je dosažení optimálního odtoku vody. K tomu je potřeba nejprve odfrézovat nebo odsunout krajnice. Následují 4 fáze pracovního postupu:
Rozrytí
Kypřičem se cesty rozryjí 5-10 cm pod stávající výtluky, a následně se nově promíchají. Tím dojde k lepšímu spojení podloží a vozovky.
Drcení
Nová vozovka se vytvoří předrcením volně ležícího kameniva. Hloubka drcení dle rozsahu poškození.
Planýrování
Elektrohydraulicky ovládaným planýrovacím štítem se docílí požadovaného profilu cesty.
Hutnění
Pomocí třídeskového zhutňovače se nová nosná vrstva zhutní. Hutnící desky jsou specielně zavěšeny a automaticky se přizpůsobují profilu cesty.